Nestlé julkisti uuden Starbucks-tuotevalikoimansa

Nestlé on julkistanut uuden, kansainvälisen Starbucks-tuotevalikoimansa.

Valikoimaan kuuluu 24 tuotetta kahvipavuista valmiiksi jauhettuun kahviin. Mukana on myös Starbucks-kahvikapseleita. Ne on kehitetty Nestlén ainutlaatuista Nespresso- ja Nescafé Dolce Gusto -teknologiaa hyödyntäen.

Nämä tuotteet saapuvat myymälöihin ja verkkokauppoihin lähipäivinä Yhdysvalloissa, Aasiassa, Latinalaisessa Amerikassa ja Lähi-idässä. Tässä vaiheessa tuotteita ei tule vielä Suomeen.

Nestlé ja Starbucks solmivat yhteistyösopimuksen vuoden 2018 elokuussa. Kyseessä on yritysten ensimmäinen yhteinen tuotelanseeraus.

“Molempien tiimit ovat tehneet hienoa työtä ja saaneet puolessa vuodessa markkinoille uusia kiinnostavia ja laadukkaita kahveja”, sanoo Nestlén Nespresso-yksikön johtaja Patrice Bula.

Uusi kahvituotevalikoima sisältää erilaisia Starbucks-sekoituksia ja alkuperämaakahveja. Valikoimaan kuuluu myös tunnettuja juomia kuten Caramel Macchiato ja Cappuccino. Kaikki tuotteet on valmistettu laadukkaista Arabica-pavuista, jotka on tuotettu vastuullisesti maailman johtavilla kahvinviljelyalueilla.

”Olemme iloisia, että voimme tarjota parhaita kahvejamme asiakkaiden kotikäyttöön ja maailman suosituimpiin Nespresso- ja Nescafé Dolce Gusto -kahvikapselilaitteisiin”, sanoo Starbucksin johtaja John Culver.

Lähde: MyNewsDesk


Tutustu myös sportting sivuston tarjoamiin aiheisiin kätevästi TÄÄLTÄ.